Uspješne poduzetničke priče - Sorbel group d.o.o.

Objavio / la GlasPoduzetnika , 14. 06. 2023



Puno ljudi smatra da je prodaja umjetnost, a ne znanost. No je li zaista tako i može li se prodaja naučiti? Često se vjeruje da je količina vremena koju prodavači provode s kupcima ključni faktor njihove prodajne sposobnosti. No, pitanje je kako osigurati da to vrijeme bude iskorišteno na najbolji mogući način.


- Piše: Vedran Sorić, CEO Sorbel group d.o.o.


Promjena prodajnog pristupa


Prodaja je srce, duša i krvotok svakog businessa. Sorbel Group je tvrtka čiji je strateški cilj ponuditi modele prodaje, ponašanja i nastupa na istočnoeuropskom tržištu. Drugim riječima, naš "ZAŠTO" je želja da promijenimo prodajni pristup usvajanjem osobnih i kulturnih posebnosti istočne Europe s glavnim ishodom koji je profesionalizacija prodajne profesije.


Ideja se rodila tijekom MBA studija gdje sam zajedno sa kolegom Igorom Belošićem došao na ideju da napravimo nešto drugačije i originalno u prodajnoj struci. Ova tvrtka je zapravo rezultat višegodišnjeg istraživanja i završnog rada - magisterija. Nakon što smo diplomirali, otvorili smo firmu kroz koju dijelimo svoje iskustvo, strast i znanje. U međuvremenu, Igor je odlučio nastaviti svoju karijeru u korporaciji, a ja sam se posvetio razvoju ove firme.


U novom partnerstvu s kolegama Sašom Tenodijem i Ognjenom Bagatinom, 2020. godine osmišljavamo platformu Prodajni Mindset čiji je cilj kroz moderne modele edukacije ljudima približiti prodajnu profesiju. Sve je počelo snimanjem emisije Prodajni Mindset gdje smo se Saša Tenodi i ja našli u ulozi voditelja i domaćina, a vrlo brzo se na emisiju nadovezuju PUB i LIFESTYLE izdanja Prodajnog Mindseta gdje pred "live" publikom organiziramo panele i edukativna druženja s ciljem kvalitetnog "networkinga" s naglaskom na razvoj prodaje. Nakon toga je nastao i PRODAJNI MINDSET KLUB čiji je cilj stvoriti održivu zajednicu ljudi koji žele učiti, razvijati se, ali i dobro zabaviti u prodaji. Šlag na torti je konferencija Prodajni Mindset koja se održava jednom godišnje s ciljem okupljanja međunarodnih prodajnih profesionalaca na jednom mjestu. 

Preko izazova do velikih uspjeha


Kroz godine poduzetničkog putovanja susreo sam se s mnogim izazovima. Od naplate dugova, razumijevanja poreznog sustava do pozicioniranja na tržištu - suočio sam se s brojnim standardnim poduzetničkim izazovima. No, danas, osam godina kasnije, s ponosom pogledam unazad i vidim koliko sam se dobro držao sve ovo vrijeme.


Najviše me veseli kada vidim da sam na nekoga utjecao da izađe iz prodajne komfor zone, napravi prvi korak u nepoznato i ostvari pozitivan ishod. Važno je da osoba prihvati činjenicu da može drugačije od onog što poznaje. Moja poruka svima koji razmišljaju o poduzetničkoj karijeri jest: krenite u akciju! Manje razmišljanja i planiranja, a više djelovanja. Skupite hrabrosti i krenite pisati svoju priču. U ovoj priči uz mene i dalje stoji supruga koja je ujedno i kolegica u firmi, no ona se isto odlučila za svoj poduzetnički pothvat, ali o tome više nekom drugom prilikom.